סדנת שגרירי מותג מקורות

שבוע שעבר העברנו סדנת מוג'ו  לשגרירי תקשורת של חברת מקורות.

תקשיבו זה פסיכי - המדינה הצחיחה ביקום (כמעט כולו) היא מעצמת מים. 

זה בלתי נתפס, זה פלא אמיתי, זה הכח שלנו בעיני, להיות האלה של הדווקא - אה, אין לנו מים? אנחנ נראה לכם איך יש, ולא סתם יש אלא בהכי טוב שיש. ממה שלמדנו.

מה מושך את עובדים מקורות להיות בארגון שלהם?

מעבר למשפחתיות, לטכנולוגיות ולידע העצום, יש להם תחושה חזקה ואמיתית בלי ציניות של ציונות לשמה - הם מפריחים את השממה.

בחיי שזה מרגש ומעניק תחושת משמעות לעוסקים בדבר. 

אז מה היה לנו שם?

 קודם כל המקום - וואו, טוסקה אירועים, זאת לא פעם ראשונה שאנחנו מוזמנות להעביר שם סדנה לחברה. זה מקום טעים, מצוין מבחינת הפסיליטיס ונעים. 

שנית, החבר'ה של מקורות - אין לכם מושג כמה שהם חכמים, מצחיקים והכי חבר'ה. 
נבחרת של שגרירי תקשורת עם שפה משותפת, שנהנים מהעבודה שלהם ובעיקר גאים בה ורוצים שאנשים בארגון ידעו יכירו את מה שהם עושים. 


סדנת יצירת תוכן לשגרירי תקשורת - מיתוג מעסיק

אחרי שהם מילאו את השאלונים האישיים באפליקיה שלנו, כל אחד קיבל את המוג'ו שלו, התחבר אליו, למד אותו ומתוכו, באמצעות תרגילים שונים,  פיתחנו שפה משותפת לשגרירי התקשורת.

עכשיו הם יכולים ליצור פוסטים פנים ארגוניים בשפה אותנטית, קלה ונגישה עבורם. 

כמובן שכל אחד לוקח את מפת המוג'ו שלו הביתה בכדי שיוכלו להמשיך וליצור תכנים בתחושה קלה ומחברת. 

למה ארגון משקיע כל כך במיתוג מעסיק?

במיוחד בארגונים גדולים, יש ים של עשיה (קלטתם את משחק המילים?) וצריך להוריד לשטח ולהציף למעלה את העשיה האדירה הזאת. באמצעות נבחרת שגרירי מותג מלמדים את המשתתפים (שהם מקצוות שונים של הארגון) איך לשתף, להעביר הלאה וליצור גיבוש תוך תקשורת.  זה תהליך מרתק שהם עוברים במהלך השנים האחרונות. 

היה אש. 

בעצם, היה מים.